Wednesday, April 11, 2012

header baru

header nie aku pakai kat wallpaper lappy aku...
korang tak caya jap ku tunjuk..
rindu ibu ayah kak A n edi...

see...knape aku pki wall paper nie??
sebab aku rindukan family aku..
of coures lah my parents my sister n little brother...

gmbr nie yg aku mengubat rinduku terhadap family aku yg tinggal jauh di seremban dan aku berada di ipoh...
jauhkan..walaupon naek bas 4 jam..naek ETS 3 1/2 jam..naek keter 3 jam..
tp tetap aku rindukan family aku..

aku pernah buat tak blk 3 minggu..
dan minggu yg ketiga aku kena homesiks...
sebab nyer aku ikot kak youn balik penang..
pas blk ari penang aku jd homesikcss....
memang sakit....
bila time nk blk semban..
makk aiii
senyum smpai ke telinga...
hehehehe

confirm lah best kan jumpa ibu ayah kak A n edi..

okk next week ayah ibu kak A n edi nak naek ipoh..
wahhh bessttt nyerr..teruja den kojap...
dyrang nek sebab ayah nak naek cameron..
tu yg dyrang nk dtg sini..
so minggu nie tak blh balik..sebab ayah nk naek cameron minggu depan..
huhuhuhu..
seeeeddddiiiihhhh akuuu!!!!!!!!!!!!!!....