Saturday, April 21, 2012

komuter

semalam aku balik dari ipoh naek bas g KL Sentral..
pastu kena naek komuter tok smpai ker TTJ
so tunggu arr komuter..

dalam pkl 1.45 smpai lah komuter..
sepatot nyer komuter tu smapi dlm pkl 1.27..
tp dy bg laluan tok ETS...
so delay lah jawab nyer..

dah dapat naek komuter..
boleh pulak TAK ADER AIR-COND....
siiiiuuuutttt betoll..
dah lah tak ada aircond
train padat giler banggang...

smpi ader makcik nie nk pengsan lah dlm train tu..
pastu dah lah train penoh..
kan ader iklan yg warga emas di dahulukan..
so ader seorang remaja nie nk bg lah
ader sowang makcik melayu nie nk duduk..
pastu ader sorang india nie nk reserved tempat tok adik ker akak dy td..
hiiishh memang tak patott....

aku smpai kajang dah dapat dah tempat duduk..
so apa lagi..
TDO LAHHHH...
smpai labu abru aku perasaan..
ehh dah smapi labu dah...
hehehe

so bila dah tu...
aku kena turun kat seremban..sebab train tu tak g sungai gadut.
so smpai semban..keluar jap g beli McFullury..
tunggu next train g sg gadut..
huhuhuhu
bapak giler lama...

so dah nk smpai senawang aku call lah mak aku..
nengok nengok dy tengah metting daa..
mak aku mesej suwuh tunggu smapi abis..
huhu..tak kuasa aku..

so aku call pulak ayah..
nasib aku baekkk...
ayah aku dah smpai kat fasa 1..
heheeh
awal pulak bapak aku balik..
so ayah aku lah yg ambik...
heheheeh

so tu jer lah tu semalaam....
bye bye bye..