Monday, April 9, 2012

jusco aeon section 18 ipoh

semua orang dok bercakap pasal aeon
so semalam bubu membawa aku dan member aku g aeon..
aku myra fyra n rehan jer g..
kak youn tak nk ikot..
sebab keje banyak...
memang pon keje bnyk..

so semalam aku jenjalan lah dalam aeon tu..
best..lenguh lah kaki aku..
bnyk jugak kedai kedai yg tak ader kat ipoh nie ader kat aeon sec 18 nie..

so semalam bnyk jugak lah aku belanja..hehehe
over dose lah pulak..bajet lari..
hehehe

okk malam tu pas jenjalan kat aeon..
kitrang g karoks..
aku nie tak sgt lah nk karoks tp dah dyrang nk karoks aku follow jer..
hehehe

pas g karoks aku n member g print keje jap..
then aku open tables tok member aku..
memang aku dah janji ngan dyrang bln ni aku nk belnja..
tu yg semalam open table domino pizza..
hhhhmmmm okk lah...

sebelum kitarang open table..
kitrang g ambik kak youn dulu..
sebab kitarang tak nk open kat dorm so kitrang kena singgah dorm ambik kak youn n baru g open table..
hehehhee

rabu nie kan cuti sempena pertabalan agong..
so ingat nk g nengok wayang..
heheeh
duet lagi...
heheehehe

so buat masa nie aku kena update kat kolej sebab wifi kat dorm mcm haram...
hohohoho
tension aku sebagai seorang pengguna IT..
huhuhu
seeeddiiihhhhkannnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sooooo sssssaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!
okk lah smpai di sini sajalah kan..