Wednesday, December 5, 2012

sorry

aku bukan seorang yang tahu tentang sebuah projek..
dan aku bukan lah pengikut setia projek tersebut...
tetapi aku ada seseorang yang didalam projek tersebut..

mungkin aku dengan seseorang tu bukan lah jodoh..
tetapi sekadar kawan sahaja...

dan untuk kali ini...
sekian kali..
selepas 1 tahun
tertutup sudah...

tak akan lagi selepas ini..
memang aku nie jenis yang mcm ini..
"the hardest to say 'I Love You' and 'I Want Break' with you"
tetapi aku fahami dari segi bahasa dan gerak tubuh mu..

"once i fall in love with until i'm die still love you"
"kita mengambil masa selama 1 MINIT untuk mengenali seseorang.. 1 JAM menyukai seseorang... 1 HARI untuk menyintai.. seluruh hidup untuk melupakan nya.."
ini ker yang kau balas...??
dengan orang lain elok jer bersembang..
tetapi aku..??
hanya kau sahaja yang mengerti...

mungkin 10 tahun atau 20 tahun
akan terbuka kembali..
tetapi tidak dalam masa terdekat..

aku dah ada 2 pengajaran yang sepatut nya
aku mengambil iktibar..
nak buat macam maner..
degil nya..
untuk menerima ..

inilah yang terjadi...

hope benda nie dapat bukakan mata nye kembali
"love sees with the heart and not with the eye"..


I'M SORRY...