Monday, December 24, 2012

langkawi day 3

agak terbantut untuk aku mengupdate post pasal cerita kami sekerluarga yang bercuti di langkawi...hari yang ketiga merupakan hari terkahir di langkawi..

jadi ayah cakap..'bangun awal esok..nak keluar dari pulau dan gerak ke cameron highland...'

okk dengar lah cakap ayah....kalau tak silap aku, aku bangun pukul 5.30 dan ayah suruh aku mandi.aku pon mandi lah..nasib baik ada heater...

so kami gerak ke jeti kuah pukul 7.30 mcm tu..dan sampai dalam pukul 8.20 macam tu...so settelkan diri memasing...dan kami naik feri pukul 9.30...dan dalam pukul 11.00 macam tu baru sampai jeti kuala perlis..

dah susun barang dalam kereta dan gerak menuju ke ipoh....untuk naik ke cameron highland...dalam perjalanan kami ayah cuma berhenti sekali jer untuk isi minyak..lepas tu berhenti di rumah kakak...kemudian naik ke cameron highland...

*gambar akan di upload kemudian.*