Saturday, December 1, 2012

komuter 1Malaysia

hari khamis ari tu..
aku pergi ke seremban sebab nk teman kan member aku sorang nie
then smpai kat komuter seremban aku pergi mohon kad komuter 1Malaysia nie
mcm ini kad nyer
mcm tu lah kad nye..
ada gambar dato najib lagi...

okk cara nk dpt diskaun 50% tu..
korang kena ada kad nie dan juga tunujk sekali dengan ic..
takot korang g rembat sesiapa nyer kad then korng lak dpt diskaun ehh

so kad nie kena pemenggang nyer sahaja yang boleh di gunakan
yang tak ada rate korang tetap sama

orang yang layak mohon adalah..
umur 18 tahun ke atas..
kan dy ada ckp pendapatan 3000 ringgit tu kan
dan student mcm aku nie...
hehehheehheheeh
maklum lah kekadang naek bas..
turun KL sentral then naek pulak train ke seremban..
hehehehehehe


ok aku juga nk bg tau..
kemungkin nan besar tahun hadapan komuter dy dah guna token
like LRT..
kebanyakkan station dah pasang mesin untuk token...
so get ready dengan perubahan komuter pada tahun hadapan..
hehehehee