Friday, December 28, 2012

KLCC

hari rabu aku dengan member aku turun KL...pergi KLCC jer...orang giler ramai..ingat nak pergi SOGO...kan sogo tengah sales untuk YES (Year End Sale)...tak sempat...alih alih kitaorang pergi cheras umah maklong...

okk kitaorang dari seremban macam biasa lah naik train komuter tu...sampai KL Sentral...beratur kejap beli token untuk pergi KLCC....dan macam biasa orang ramai giler...kitaorang kkat situ jalan jalan jer...tak adalah shopping bagai der...tengok tengok...saja bawak member ke situ...dah member tu bukan boleh sangat turun KL so bawak lah dia...alih alih jumpa cousin aku teruja pulak dia nak ke pavilion....aduhhhaiii aku jugak kena bawak....huuurrrmmm nanti nanti lah yer..settel kan dulu masalah ngan BFF ko dulu...

kan situ sempat lah kami tengok show kat ruang tengah tu...ada persembahan krismas...kejap jer..pastu naik balik train pergi umah maklong kat cheras...aku malas nak tukar kat chow sow lin..so aku naik kat sentral sampai bandar tasik selatan dan naik STAR kat bandar tasik selatan...so sampai lah cheras....

lepak kat rumah maklong kejap sampai pukul 6.30....pastu baru balik ke seremban...sampai seremban dalam pukul 8.30....

balik mandi dan makan lagi....
hehhehhehe