Monday, December 31, 2012

2012 memory

banyak sangat yang terjadi semasa aku tahun 2012....aku ambik tu semua sebagai iktibar...aper aper pon 2013 dapat menajdi kan diri aku lebih baik...~Aminnn~..

2012...........

apa aku buat sepanjang 2012..banyak sebenar nya...

cousin kahwin..tu masa cousin weedding..
ada cerita di sebalik perkahwinan cousin nie..nak cerita ker??huurmm okk lah..cerita nie... 'masa cousin nie kahwin aku ada kat ipoh..minggu tu memang penyelia asrama tak bg balik..tp aku nk jugak balik...so kena pepandai auta...hehehehehe...aku turun KL sentral dan terus ke mid valley jumpa akak dan ke rumah paklong...nasib baik kekawan kat ipoh tu semua boleh di harap untuk backup...thanks beb...myra kak youn rehan fyra and all of rest...

okk masa sem 3 kitaorang semua kena duduk luar..first time duduk rumah sewa....boleh la...nak kata sama mcm kat umah tu memang tak blh nk sama..lain jugak...tp boleh lah sebab tak ada peraturan mcm kat asrama...

masa 2012 ini jugak aku di kejut kan dengan penipuan kawan yang terang benderang...kalau kata orang kat negeri sembilan nie kena tipu hidup hidup...sungguh aku tak blh kena tipu yang mcm ini.hope dy berubah dan dapat kenal siapa lawan dan kawan....

kerinduan aku terhadap Qhamellya Athirah Mohd Hisham Nurul Atiqah Yun Nic Abdul (Jambu) memuncak...aku sendiri tak tahu bila aku boleh jumpa dyrang semua...sorry guys..if i have free time yes kita hangout...

2012 macam biasa setiap tahun ada jer kami sekeluarga keluar berjalan jalan...tahun ini kami pergi 3 tempat..tempat pertama ke tasik kenyir....selepas kami menghantar cousin aku ke rumah pengantin lelaki kami sekeluarga ke tasik kenyir...pertama kali aku nengok tasik buatan yang begitu luas dan cantik...air yang berwarna hijau...tempat ke dua..ke langkawi....ini yang bebaru ini jugak...kali ke-dua ke langakwi...banyak giler perubahan yang di buat selepas 10 dahulu...tempat ke tiga ialah cameron highland...seleaps kekecewaan ke cameron higland bersama kawan kawan..ibu dan ayah mengubati kekecewaan itu dengan pergi ke cameron highland...memang best pergi dengan family...tapi pergi dengan kekangkawan pon best..macam maner nie...

2012 juga aku kehilangan atuk sebelah ibu....sehari sebelum kami semua nak ke langakwi atuk meninggal...nasib baik kat sini adalah kami belum pergi ke langakwi....jadi kami sempat melihat atuk buat kali  terakhir....semoga atuk tenang kat sana....~Al-Fatihah~