Thursday, November 29, 2012

twilight breaking down part 2

seriesly memang aku baru nengok cerita twilight..
tapi bila semalam aku nengok dengan si joyah a.k.a Amyra Ismail
memang dah memikat hati aku yang agak susah nk menerima cerita romantic english

so aper yang aku dpt dari cerita twilight nie..

buktikan lah kebenaran bila nk bercakap dalam sesuatu perkara..
tak kira lah perkara tu sahih atau pon tidak..
jangan nk bertindak terburu buru...

bila dalam twilight muncul nya alice..
yang membawa kebenaran..
dan dapat melihat pada masa akan datang..
di situ puak vampire dapat mensahihkan nya..
korang boleh nanyer sendiri kepada peminat twilight...

ending nya adalah happy ending..
anak bella..membesar dan berkahwin dengan jacob..
bella dengan edward hidup bahagia....
dan aku paling suka sekali part yang lagu '1000 years..'
dengan gabungan part 1 sampai part 3..