Saturday, November 17, 2012

alhamdulillah kenyang...

alhamdulillah...
rezeki daripada-Nya
terima kasih paklong..

makan besar aku tadi..
paklong belanja ikan pari..
ayah beli kerang n ikan cencaru

apa lagi kitaorang bakar lah...
memnag seronok..
jadi 'kucing' aku sekejap...
perghh ikan baru kowt..
fresh lagi..
pas makan rasa tangan melekit lekit..
syok abis..
klu ada my sister lagi best..
td ada '2 ekor kucing' jer
klu ada my sis n my cousin lagi betambah
tak cukup mungkin ada..

so terima kasih kepada ibu yg sudi buat kan sambal ikan bakar..

paklong ckp td..klu dy tau ibu ada kuali bakar tu
dy nk beli kerang 3 4 kilo
nak beli ketam bagai..
memang menjamu selera betol paklong aku

tapi aper aper hal paklong
memang the best
terbaaaiikkkkkk!!!!!

next time mungkin nak tdo kat chalet
n buat mcm tu lagi..
sebab anak dy yang sebaya aku tu
nanti nk cuti sem..
mcm aku jugak..
sop aper aper hal nanti akan di update kemudian..
hahahha

so setakat nie jer lah..
bye bye bye