Wednesday, November 7, 2012

Burger 2 ketul


Sungguh memang aku tak percaya blh mkn burger 2 ketul
Cerita nya mcm nie..
Ada sorang bdk umah nk keluar mkn ngan bf dy
So malas nk keluar..just order jerk at dy..
so pesan lah burger daging 2 n ayam 1
tu ada lagi 2 orang punya tuan..

bila dy balik..
aku ngan member aku sowing nie belasah lah
burger dulu..
perrgghhh..sedap pulak burger dy ari nie…
ingat aku sorang jer perasaan..
rupa nya member yang mkn burger ayam nie pon sama…
alih alih boleh tak cukup mkn burger tu..
kluar lagi g beli burger..
tmpt yang sama…
beli daging lagi n extra mayonis….
Hehehhhhee

Tanya kat member sorang nie..
Sedap tak burger.. ‘hmmm sedap lah jugak..’
‘nak lagi??’
‘tak nak lah..’
Alih alih bdk tu ckp ‘korang tak baca basmalah kowt..tu sebab korang tak ckp…’
Heiii sorry cikit…kitaorang baca okkk..
Tapi mcm maner aku ckp td..memang burger dy sedap mlm nie…
Member aku kata orang lain yang buat…

Tapi aper aper hal..memang jd sejarah kat aku..
Mkn burger 2 ketul…
Hahahahhaa
Kat rumah pon tk mkn smpai 2..
Tpi jgn mkn bnyk sgt burger nie.
Dy pon tak baik jugak tok kesihatan..
Sebab dy mengandungi bnyk kolestrol..
Sekali sekala tak per lah….
Tp jgn selalu…

Mungkin aku mkn burger 2 ketul sebab aku stress jawab first paper td kowt..
Mungkin jugak lah..
Aper aper hal dah selamat dah pon paper tu..
Redha jer lah…hope lecture faham..
Next paper khamis Islamic Business (IB)..

Wish me good luck guys….