Sunday, November 4, 2012

Review movie sinister..


Ari tu ari jumaat aku bubu myra fyra rehan n kak ira
Pergi nengok sinister..
Masa nk pilih tiket tu aku nanyer lagi nk nengok cerita aper..
Bila dyrang ckp ikot lah..so ikot aku lah kan.
Bila aku dah pilih sinister
Kak ira bising.. ‘tak best lah cerita nie’
Rupa nya dy dah nengok kat  johor n dy nengok separuh jer pastu dy keluar..kat johor lah tu kisah nye..
Bila kat sini semua nk tunggu kptsn dari aku.. keluar ke tidak..
Pada aku korang dah beli tiket smpai RM12 pastu korang keluar tak ke rugi..

Okk tu kisah masa dlm wayang..
Nie pasal movie sinister tu sendiri dari pendapat aku..
‘cerita tu mengisahkan seorang penulis buku.. yang menulis cerita tentang pembunuhan..dan kesemua mangsa pembunuhan itu ada 4 orang setiap keluarga.. cerita in bermula selepas penulis in berpindah ke rumah sewa yang agak jauh dari penduduk… dy terjumpa satu kotak yang penuh dengan video mcm maner cara kematian setiap keluarga tersebut..dan ada satu scene tu sendiri adalah di belakang rumah sewa nya..beliau merahsiakan dari pengetahuan keluarga nya sehingga dia sendiri terkena dan membakar semua video dan mengemas untuk kembali ke rumah asal nya.. apabila smpai ke rumah asal nya beliau terjumpa video yang telah di bakar nya dan mempunyai sambungan video tersebut.. akhir nya penulis itu sendiri dan keluarga telah mati di bunuh oleh anak nya sendiri sebab anak nya telah di rasuk..’

Tu pendapat aku.tak tahu lah aku pendapat korang mcm maner…
klu korang maner yang dah nengok boleh lah komen cerita ni mcm maner
nk tau jugak pendapat korang..
Tu jer lah review movie kali ini…