Thursday, November 29, 2012

maxis celcom

okk
aku ada number maxis..
number maxis tu aku dah pki hampir 4 tahun..
lama kan...
tak caya pulak aku blh pki number tu sebegitu lama

then sebelum nie ada number celcom..
but dulu waktu sekolah..biasalah tak tahu nk buat aper..
sebab dulu member ramai pki maxis..

tetapi bila aku dah ker KPTM Ipoh..
aku rasa aku kena ada satu number celcom..
sebab aper..??
ada di antara yang pki celcom..
termasuk lecturer..

haiiiyyyyyaaaa..
so tadi aku jumpa celcom number yang berkenan di hati..
pada mula nya nk mencari yang hampir dengan my maxis number..
tetapi tak jumpa..
akhir nya jumpa lah.
satu number nie..
hehheheheheeheeh

nak kata dekat ngan maxis tak jugak..
tapi hampir sama dengan dengan maxis..
mostly my maxis number number genap..
so celcom pon..
heheehhe

tu jer lah pasal number maxis n celcom..
soo daaaaaa