Thursday, October 2, 2014

snickers!!!!

makanan pada aku cepat kenyang untuk jangka masa pendek...adalah coklat...


hehehehe....dah 2 bulan dah sebenar nyer aku kerja part time...tu pon aku masuk shift...so kalau agak agak aku dah lambat tapi aku lapar gila aku akan singgah kejap kat maner maner yang jual benda nie..





sama ada aku akan buka benda nie kat atas motor atau masa aku nak masuk ke dalam untuk punch card..dyrang nak kata marah mungkin tapi nak buat macam maner aku dah lapar...huhuhu..kalau tak karang something happend karang susah pulak dyrang semua...jadi nak tak nak tutup jer lah sebelah mata..




rupa nya bukan aku sorang jer yang suka makan benda nie..aa sorang lagi staff kat situ pon sama jugak suka dengan benda nie...ada sekali tu aku bagi jer dia snickers nie kat dia..dah memekak jer..huhuhu...



so kalau rasa lapar makan jer lah apa apa coklat...coklat salah satu makanan yang cepat bagi tenaga untuk maklumat korang..so tak payah nak kata diet lah semua bagai okk..makan untuk hidup...bukan hidup untuk makan...