Monday, October 13, 2014

hantu coklat!!

benda paling senang makan dan bagi aku tenaga dengan cepat...bagi aku adalah coklat...so kalau aku masuk kerja sama ada tengahari atau petang cerita nyer memang tak dan lah nak makan lah apa apa...cerita paling senang drop kat kedai mana mana cari coklat....tak kesah lah nugget milo tu ker m&n ke nips ker..apa apa jenis coklat lah...



start pada tu ramai manager nak kira duit kat kauter aku...adooiii...sebab bila buka drawer jer ada benda yang boleh di makan...siap berebut lagi tu...gila kan....kalau  masuk petang ada jer manager kata..'makan sorang bak sikit arr' kalau dyrang rasa sedap...'nak banyak dari tadi..' adoooiii...




ada budak lain lak kata..aku suka betul kalau si Farah nie masuk kerja...ada jer coklat yang dia bawak....ada yang malu nak minta....aku susah betul kalau malu nak minta nie..takut nanti tafsiran dia lain pulak...so pada aku kalau nak minta jer..aku okk jer kalau nak memberi...apa salah nyer memberi...tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima....malam nak balik baru ambil meal yang di sediakan...




kerja macam aku buat memang kena banyak pakai tenaga that why bila aku fikir makanan apa yang paling senang yang bagi aku tenaga dengan cepat dan senang...puas aku berfikir iaitu coklat the simple ways....



kalau korang nak buat macam aku nie kena ada pengorbanan lah sikit untuk membeli coklat yang agak mahal sikit berbanding kalau kita makan terus nasi ke apa ker....sebab macma aku dah dapat meal tu sebab aku malas nak makan nasi...so aku tunggu nasi ayam...hahahahaha...