Sunday, September 7, 2014

akhirnya...

hajat aku dan akak aku adalah sama untuk memiliki 1 pon cukup dah untuk gadget nie...dan hari tu masa hari sabtu ada IT Fair di Mid Vallley...kitaorang pergi sana untuk merembat 1 laptop untuk adik aku...maklum lah dia nie jenis yang suka mendesak..sampai sakit telinga kitaorang 1 family....huhuhuhuhuuhu



then pergi lah tunai kan permintaan dia..karang mogok pulak tak pergi kelas...huhuhuhuhu...jumpa lah apa yang dia nak tu...so lepas tu ada lah urusan my daa n my mum settle kan...aku pergi merayap 1 exhibition tu..maklum lah tempat dah sebati...tau jer lah kat maner dan belah maner semua....hehehehehe




selesai kan urusan adik aku nie...dan kami pon bergerak ke tempat lain (hall)...before tu akak aku dah stick kat ada 1 tempat yang jual action camera...alah action camera yang banyak jual kat IG semua tu...aku tahu memang dia nak memiliki 1...alih alih jalan punya jalan...kami jumpa tempat orang yang jual GoPro....harga RM1488 GoPro 3+Black Edition....perghhh harga tu siap dia bagi free memory card dan ada 3 accessory yang di beri secara percuma....harga tu kalau kat pasaran just dapat yang dalam kotak jer...memory beli sendiri dan tambahan 3 barang tu pon beli sendiri...bila ada jual dengan harga yang mampu milik dan ada tambahan lain...my dad say "kalau nak ambik lah..." giler tak nak...bermula nyer rudingan antara kitaorang dengan penjual tu..




harga yang di nyatakan tidak termasuk benda benda lain yang nak di tambah like say nak beli monopod tu...tu harga lain...bila di kira kira balik dekat juga 2K...tapi nak buat macam maner ia menjadi 1 keperluan pada suatu hari nanti...





okk akhirnya untuk memiliki gadget seperti itu macam caya ngan tidak jer ayah nak belanja...hehehehe...sebab dy tahu dy jugak akan guna gadget tu..so wat apa nak berkira sangat..hehehehehe..bermula lah planning family nak ke mana bawak gadget tu...



cadangan please nak pergi mane bawak gadget GoPro tu...ingat nak try snorkeling lagi tapi dah tak tahu kat mana nak try...tioman dah perhentian dulu pon dah...nak ke sempadan takot pulak...huhuhuhu..keadaan masih belum stabil...



apa pon nanti aku bagi feedback macam maner hasil dan juga kualiti gambar yang di hasil kan oleh GoPro nie...dan aku dengar GoPro 4+ bakal di lancar kan dalam bulan 9 nie...jadi sama sama lah kita tunggu yer...