Thursday, September 4, 2014

Aku dan Meatball

niat di hati nak beli meatball kat ikea hari tu...jadi dapat lah makan beramai ramai...hehehehehehe..bagus kan niat murni tu....(ayat poyo jer) hehehehee...



okk bila akak aku dan juga mak aku jaga troli nak bayar...aku kena naik semula ke tingkat atas untuk membeli meatball ikea...okk lah nak makan punya pasal sanggup jer...



sampai jer aku ke tingkat atas...mak ngan akak dah habis bayar barang barang dah...aku tak habis beratur lagi....huhuhuhu..bertapa ramai nyer orang yang makan di ikea...dan lepas tu mak aku call tanya dah beli ke belum...then aku cakap lah belum lagi tapi dah nak sampai dah kat bahagaian depan nie...so my mum say okk akak tengah ambik kereta dy suruh tunggu kat depan hotel royal bintang....okk lah...




aku pon teruskan lagi beratur....orang ramai giler nie...aku masa nie nak cepat sebab lepas nie nak shoot pergi kelana jaya...masa pada tu dah pukul 1.45...memang lah dekat jer dari sg buluh ke kelana jaya ikot jer highway LDP tu...lalu depan One Utama dan sebagai nyer....tapi buat nyer jemmed tak ke jadi lama...nasib tak deal ngan orang masa....



sampai jer turn aku...aku mintak take away jer meatball 20 ketul..dan jawapan chef tu...

"kat sini tak ada take away...kalau nak bawak bekas sendiri.."


kau bayang kan aku beratur bagai nak rak...adalah 15 minit macam tu...dan itu jawapan dy...bertapa kecewa giler aku...dan aku pon call balik akak aku tanya..


"wei tak boleh take away ekk.."

"ntah...tak per lah balik jer lah..lain kali ekk.."


aku pon turun balik pergi ke tempat yang dah deal ngan akak aku tu..then  bila sampai sana my mum say..maner meatball?? dan jawapan yang kecewa sangat...cakap tak boleh bawak balik....



memang waktu tu kecewa pergghh giler lah....dah sampai dah beratur dah sampai dah kat depan itu jawapan nyer...



then malam isnin tu borak ngan member..tanya kat dy tak boleh ke take away meatball...dan dy pon mencari lah sumber lah yang boleh di percayai..




okk fine aku tak bawak pon food container that why tak boleh....huhuhuhuhuhuhu



my sis say...you get first salary right lets go meatball ikea after this...



bawak lah bekas untuk tapau food di ikea yer....kalau tak jadi lah macam aku...hampa...kehampaan...kecewa...pilu sangat rasa di hati...huhuhuhhuhuhu..