Monday, July 7, 2014

Hafiz Suip – Luahan Anak Seni

Siapa tak kenal artis Hafiz Suip..seorang anak muda yang di lahirkan di pentas realiti TV..

Bermula zaman kegemilangan hafiz dengan lagu masih jelas dan di ikuti dengan awan nano, noktah cinta, ku akui, gandingan dengan Datuk Siti Nurhaliza muara hati dan deritaku bahagia mu yang sering menjadi siulan anak muda ketika di pusat karaoke...

Aku memang minat dengan si hafiz nie..kenapa??? cara dia menyanyikan lagu memang tak mengecewakan aku sebagai seorang pendengar...

Baru nie aku ada dengar full album hafiz nie bertajuk luahan anak seni..ada beberapa lagu yang ada di dalam nya..antara lagu nya      
  1.   Bahagiamu Deritaku
  2.  Mungkinkah
  3. Hanya ingin kau cinta 
  4. Deklamasiku  
  5. Kesimpulan
  6. Patah hati 
  7.  Satu cerita
  8.   Muara hati 
  9.  Matahariku


Seperti yang korang tahu ada diantara lagu tu telah hits terlebih dahulu dan sekarang yang tengah hits adalah lagu matahariku...jadi korang boleh vote kat stesen radio korang okk..

Lagu yang aku suka adalah semua lagu aku suka...hehehe.. saya suka saya suka...okk lah lagu aku terkesan sebenar nya lagu hanya ingin kau cinta...lagu tu macam si hafiz nie nyanyi bagi pihak lelaki lelaki yang ada di luar tu jangan lah mempermainkan perasaan lelaki nie...tak caya cuba korang dengar..

Meh sini aku share sikit lirik lagu tu ekk..

Di dalam hati ini aku menangis
Seiring satu luka yang telah kau beri
Kau tinggalkanku sakitiku
Sungguh ku tak percaya semua yang terjadi
Kau tinggalkan diriku dalam air mata
Tanpa kau merasakan sakit yang ku rasa
Sungguh terlalu dirimu kekasih
Biar aku pergi tanpa sisa cinta

Aku hanyalah
lelaki yang selalu ingin
engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah
yang tak terkira

Aku hanyalah
setitis embun dalam
perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam
duka yang ada
Selalu kalah di dalam
bercinta

Aku hanyalah
lelaki yang selalu ingin
engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah
yang tak terkira

Aku hanyalah
setitis embun dalam
perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam
duka yang ada
Selalu kalah di dalam
bercinta
Di dalam hati ini aku menangis