Monday, May 12, 2014

tak ada rezeki

okkk memandang kan adik aku masih didalam kem plkn..jadi aku dan keluarga aku tolong lah semak kemasukkan untuk dy kemana hala tuju dy selepas ini..


dy ada dapat tawaran form 6...tapi aku nampak dy tak nak pergi form 6 nie...masa dy dapat tawaran form 6 dy ada kata nak tunggu upu..sebelum tu matrik..dy tak dapat dah matrik..aku pon tak harap sangat dy dapat matrik dengan keputusan dy macam tu...so memang dy ada kata nak tunggu upu..


hari ini upu keluar kan keputusan..



tak per lah dik...mungkin tak bukan rezeki ko kat sini...tunggu jer lah ekk...aku dah maklumkan kepada family aku dan juga empunya badan...tengok lah nanti masa dy balik 30hb 5 nie..memandangkan dy masih lagi dalam kem plkn...


aku tahu nak masuk ke sini agak susah...sepupu aku dulu dapat 5A pon tak dapat ke sini...dy pon pergi mask poli dekat pasir gudang...


so kepada adik adik lain yang dapat masuk ke ipta..jangan sia sia kan usaha tersebut..pergi jerlah...bukan senang ko nak masuk tu...


to my beloved brother..its ok boy...nanti ko balik baru fikir kan macam maner ekk..