Friday, May 16, 2014

selamat hari guru..!!!!!!!!

okk selamat hari guru buat...ibu dan juga ayah...mereka ada lah guru terbaik dalam dunia...mereka ada lah guru pertama dalam kehidupan aku...selain guru guru aku yang lain...dan mereka adalah guru selama lamanya...



buat cikgu cikgu dekat sekolah jap ekk aku ingat balik..macam banyak jer sekolah aku nie..jap jap aku list down kan..


  • S.K PEDAS 2000-2001
  • SK TAMAN TUANKU JAAFAR 2001-2005
  • SMK TAMAN TUANKU JAAFAR 2006-2010
  • PTPL SEREMBAN (SHORT COURSE) 2011
  • KPTM IPOH 2011-2014

tak lah banyak sangat...tapi boleh lah...

aku nie bukan nyer selalu berpindah pindah...

aku pindah dari sk pedas ke skttj tu pon ada sebab...lagi pon skttj tu dekat giler ngan rumah aku...jalan kaki dalam 10 - 15 minit dah sampai...kejap jer kan...hehehehe...

mesti ramai yang tertanya tanya macam maner aku pergi sekolah...family aku nie pentingkan keselamatan...so memang pergi sekolah ibu akan hantar...pernah aku cakap ngan ibu 

"tak perlah bagi lah ina naik basikal ker jalan kaki jer pergi sekolah...tak payah lah ibu hantar pagi pagi.."

"jangan nak mengada ngada...pergi biar ibu atau ayah hantar...balik boleh nak jalan kaki..tapi hati hati balik tu.."


ibu dan ayah memetingkan keselamatan anak anak dy...

memadangkan ibu dan ayah jugak seorang cikgu...jadi bangun awal tu dah jadi lumrah pada aku...memang satu keluarga akan bangun awal...tak kira lah esok tu cuti ke tidak...maybe dah terbiasa dengan persekitaran...sampai aku datang kat ipoh nie rasa jeles sebab tengok member aku yang lain boleh bangun lambat...


ibu dan ayah ambil berat pasal anak anak dy...walaupon aku dengan akak aku dekat ipoh sekarang nie dyrang still call...at least seminggu sekali akan call kitaorang...hehehehe..maklum lah rindu...hehehehehe




itu dy cikgu noorlin dan cikgu rosiah dengan anak anak...hehehehe..buat ibu dan ayah...selamat hari guru...ibu dan ayah adalah guru terbaik dalam dunia nie...ibu dan ayah tak lupakan nak didik anak anak macam maner ibudan ayah didik anak anak orang lain...masih lagi melakukan tangunggujawab seoarang ibu dan ayah walaupon di beban dengan tugas yang semakin hari semakin bertambah...


buat cikgu cikgu selamat hari guru...jasamu di kenang...walaupon aku nie bila sekolah buat hari guru jer aku pon tak datang...hehehehe...rasa malas pulak...buat cikgu cikgu yang melawan kata tu mintak maaf lah yer..tak sengaja..terikut pulak kepala angin..heehehehe


buat cikgu di malaysia selamat hari guru...teruskan berkhimat untuk agama bangsa dan negara....