Thursday, June 13, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia

okk ari ahad ari tu aku keluar dengan my kawan rapat aku kat sini....then...perkara pertama yang kami buat adalah singgah kedai popular....mencari ini..

ingat nak cari teduhan kasih...tapi dah habis stok...jadi belilah buku ini....seriesly aku cakap aku kat ipoh jarang layan tv...sebab yang pertama gambar tak cantik....ada masalah denga arial....jadi tak berapa nak seronok tengok tv....

tapi aku sekali ntah macam maner terlayan cerita nie so terpikat sampai sekarang....tu sebab aku pergi beli novel....nak tahu cerita di novel dan di tv adalah sama atau lari sikit...

huuurrmm kekadang aku terfikir..."bilakah jodoh aku akan sampai..??" sekiranya tertulis jodoh aku awal dan aku tak nak bagi tau kawan kawan aku boleh ker aku sorok cerita yang sebenar...macam maner si firash dan syaf nie buat...confirm merajuk semua kawan kawan aku....habis lah aku nak pujuk diaorang semua macam maner....

wish me luck untuk mencari teduhan kasih...