Saturday, June 15, 2013

Ayamas

dulu masa aku kecik kecik....adalah makcik aku nie keje kat ayamas...jadi bila kami balik kmpung wan suka suruh kitaorang call makcik tu dan cakap lah nak makan ayam...nanti makcik tu bawak lah balik...hehehhee....

dan bila dah besar masing masing dah tak heran dah....memasing makan KFC McD dan sebagai nyer...

masa aku balik ari tu. ayah ada lah tunjukkan aku kupon yang maner beli product ayamas dapat lah diskaun..alah kupon yang macam dominos selalu buat tu...benda tu HQ yang buat...adalah syarat untuk mendapat kan..

jadi hari ini..aku cakap malas lah nak masak...so ayah pon aper lagi guna kan kupon ayamas tu..beli nasi ayam...dan aper yang kami nak lagi...

satu hari ini makan ayamas....best memang best....

ia telah menyingkap kenangan masa keccik kecik yang maner suka makan ayamas...

so mesti korang suka jugak kan makan ayamas...share lah sikit...