Saturday, April 23, 2011

kerata???

ntah mcm maner blh teragak pulak akak aku nk beli kereta...
sblm nie dy perebat kereta lama ayah...
kereta tu pon sama usia dengan aku..
ayah dah beli kereta MPV....
so kereta lama ayah dy bg kat akak...
akak aku gudam kerata tu lama jugak arr
setahun dy kat johor..
dah 2 thn dy berulang seremban mid valley..
huhuhuhuhu..
aderlah 3 thn dy pki..
ntah mcm maner nk tukar kereta..

pilihan dy...
kia FORTE....



ayah tak berkenan KIA..
mantaince tinggi....
so ayah pon tak baper nk setuju ngan kia..
tp to compare kia ngan honda
memang smart body kia...
harga??
kia lagi murah klu nk banding ngan maner maner brand kat malaysia...

satu lagi pilihan akak aku..
pilihan kedua
HONDA CITY..



tu pilihan kedua..
tp akak aku tak baper nk suka...
hehehehe
nie ayah aku suka lah jugak...
nengok respond dy masa nengok kat showroom tu okk lah...

tu lah dy pilihan akak aku nk buat pemilihan kereta...
agak susah...bnyk pilihan..
kena beli mengikut kemampuan...