Thursday, April 21, 2011

header..

knaper aku pakai header nie..



sebab walau pon just 3 bln ngan dyrang..
memang best..sporting abis...
ader lagi member lagi..
tapi ramai yg tak dtg masa aku wat outdoor photoshot nie..
jadi nie member klz aku jer.....
kpd @aqilah kamarudin sorry lah yer gmbr ko tak msk...
hehhehehee

bila lah agak nyer nk kumpul reramai blk agak nyer..
mcm kat PD(semangat ukhuwah) kat A'Famosa(explorace)
masa kat PD yg paling best aku rasa..
sebab baru kenal...
berkenalan kitarang kat dlm kolam mandi..
swimming pool..

memandang kan swimming pool tu berasingan ngan bebeudak lelaki..
jadi tak ader masalah tok kitarang nk memekak dan buat mcm tak ader orng lain...

aku harap hubungan yg sedia ader nie jgn pisah kan lah
walaupon kita dah msk IPTA ker dah keje ker or something else korang buat jgn lupa member korang kat PTPL....
korang kenal member kat ptpl beza ngan korang kenal ngan member korang zaman sekolah..