Thursday, April 28, 2011

Keluarga berat sebelah…..

Nk ckp darah daging sendiri…nak mengata mcm bukak pekong di dada…abis nk buat mcm maner…ati sakit….

Benda nie terjadi kat aku…. Biasa lah anak last nie…mak ayah backup… aper yg anak last nie mengadu..mak ayah backup…walau aku seorang akak yg adik dy patot mengalah..aku mengalah sebab mak ayah ader dpn mata…bodoh!!!!!!! Klu tak pegi mampossss!!!!!!!!!!

Dah lama aku perasan benda nie terjadi kat aku..tapi aku diam…aku pandang benda
sebelah mata jer....aku anggap aku tak ambik ati....tp sebenar nyer ati aku terluka parah...

klu aku ngan akak aku dah sakit ati ngan adik aku sowang nie nk belasah blh..tunggu mak ayah aku g sekolah pada ari sabtu....t senang nk belasah sebab tak ader saper nk backup dy...

p/s:tok maklumat ko yer...aku dah lama bersabar..aku nak nengok result PMR ko EXCELENT klu tak memang ko kena kutuk aku selama setahun....