Monday, April 25, 2011

demand???

aku seorang yang demand ker????
kekadang jer.....

ok berbalik kepada demand
minggu nie mak aku outstation hari rabu smpai khamis..
so ari rabu tu mak aku g petang tak ader masalah lah..
ari khamis dah tentu tentu nyer aku yg kena bgn pagi..
sebab nk sedia kan minum pagi tok ayah akak dan adik aku..
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhhuuuu

okk lah..
mak aku sejak msk mengajar seremban jaya 2 nie kena buat soalan
jadi tender tu bg kat aku...
huhuhuhuhuhu
ok lah masa nie lah aku nk praktik kan aper yg dah belajar kat PTPL...
dulu 1 hari=50 soalan
semalan tk smpai 1 hari=60 soalan..
klu nengok senang jer kan..
klu setakat taip jer aku tak kesah..
nie yg kena main tok buat gmbr..
kena main grafik nie nie yg payah cikit nie...
so nk tak nak kena jugak buat...

demand aku......
KENNY RORGES ROSTER..SECRET RECIPE....


nie lah antara menu yag kitarang pilih...



semalam ader lah kwn akak aku dtg dy stay umah aku...
so nengok dy dah smpai..keluar arr sekali ngan dy..
bwk dy g mkn...
bil semalam kat KRR dlm RM157.++
fuuuyyyooo...
bnyk nyer....
tak bnyk sangat kitarang mkn..
cuma ayam family set..ngan half tu jer...
air mungkin arr agak mahal
aku ambik caremal capucino ice blend...
sedap gak..tak pahit sgt arr...

pas mkn g naek jusco jap...g beli baju....
huhuuhuhuhuu

sebelum balik g beli cake kat secret recipe...









ada lah keke kat atas tu aku beli..
tak semua
just 4 slice jer......
hehehehehehhe

tu lah dy demand aku kat mak aku
sebab paksa aku buat soalan geografi dy tok peksa mid years nie....
hehheheehheehhehe
soory lah mom...sebab demand bnyk sgt...
hheheheehhehe