Monday, July 26, 2010

mcm sengal ari nie

pagi lagi memang dah senggal...
msk kelas jer kena bersih kan kelas...
huhuhuhuhu
alasan pihak pentadbir ada pegawai nak wat sportcheck...
huhuhuhu
semua tu hipokrit

pegawai nk dtg jer kena bersih kan kelas...
cuba jadi natuaral cikit tak yah nak
jadi plastik senggal tol...

okkk lah msk jer kelas
semua bdk dlm tu wat dont know tentang penguamuman cikgu..
msk form teacher...
dah kena marah....
huhuhuhuhuhuhuhu...

pastu beljr agama
tjk sirah...
huhuhuhuhuhu
tdo semua bdk dgn tjk tu....

pas agama ada perdagangan...
cikgu nie pun satu...
nk study
biarlah bto2 study...
nie nak wat group arr... blah blah blah...

cikgu ckp 1 group 4org...
tiba bdk gedik sblh aku...
ckp nk 3 org....
klu 3 org senang ati aku...
biarlah aku sama group
ngan bdk laki
dy rang tak hipokrit
tu yg penting......

masa aku ngah tercari cari group..
bdk laki nie tanya....
jom arrr group ngan aku....
aku sebnr onn jerr
cuma cikgu lak ader kat dpn tu yg mcm berat jer ati aku......

ptg lak ada teknik menjawab soalan cijareah
pergi lah sebab ada cikgu aku...
best jugak bengkel kali nie....

blk mcm biasa kol 4