Wednesday, July 21, 2010

part 2 g indonesia....

lps g bandung
kita orng g jakarta lak
kat jakarta kita g taman mini indonesia....
best giler.....

kat taman mini indonesia tu mcm benda ko leh jumpa...
kat taman mini dah habis lbh kurang sehari
esok lak g shopping complex
shopping again......
paling suka shoping

dapat lah aku kasut crocs
hahahahhahahhaha
ori tau bai.....

sok g beli beras indon...
n kek lapis
fuhhhh sedap bai...
untuk kwn kwn aku dpt lah
key chain yg tak seberapa nie....

smpai kat airport chck brg msk dlm kapal...
nk g scan brg yg bawak naik dlm kapal lak
kena tegur ngan orng tu...
"dik dlm nie ada per yg bula bulat nie"
ayah aku ckp rokok...
pastu orng ckp lagi
"nie bkn rokok cik..."
then baru aku ingat beras mak aku yg duk dlm beg aku tu..

before that ngah tunggu kauter bukak..
duk santai santai dulu kat airport..
ntah mcm maner aku leh tergolek dari keter yg aku letak beg..
secara slow and stedy lak tu....
memalukan btol lah.....
smpai malaysia
fobia aku nk duduk atas troly tu lagi...
huhuhuhuhu

sekian cerita g indonesia....