Tuesday, August 3, 2010

menang tp tk nk ambik hadiah

aku masuk competition bi
wat broucher..
memang aku nekad klu aku dapat hadiah
aku takkan naik pentas tuk ambik hadiah

then isnin aritu nama aku di sebut
sebab menang....

aku terkejut giler sebab tak ada saper bg tau
so aku pon tak naik pentas....

waktu agama cikgu yg inchange benda tu panggil aku...
cikgu tu tanya aku kenaper aku tak naik pentas tdi

dengan selamba nyer menjawab "Segan lah cikgu......"
"tak ader makna nyer segan...."
huhuhuhuhuhuhu....

then watku perdangangan cikgu tu tanya
kenaper tak naik pentas tdi????
aku hanya balas ngan senyum .........

tu baru sorang tanya pas rehat
cikgu tasawwur tak dtg so cikgu lain relief.....

pastu waktu sastera...
cikgu sastera bertanya benda yg sama
"kenaper tak naik pentas td????"
"wat penat penat tp tak naik pentas....
org lain pas buat bangga...."
aku just senyum gak......

sebab aku segan arrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhh

semau orng terkejut....
nic,qhamel,bella,n bdk kls E