Wednesday, July 21, 2010

hari yg meletih kan tapi dpt bayaran tak setimpal....

ari jumaat aku g skolah mcm biasa...
dan petang spt biasa aku ada kls tambahan sejarah...
blk tu aku tak blk umah
aku g umah azira
tlng dia...
sebab sedara dia kawin...
emmmm tak pelah tlng menolong amalan mulia...
kol 7 pg kita orng bgn
smpai umah sedara dy kita kena bg gudierbag@gula...
okk lah...
smpai ptg ...

blk dari umah sedara dy tu
blom dapat upah lagi....
esok tu dy bg RM10 share berdua...
bermakna RM5 seorang...
hati ku bg di robek...
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu....

aku g tlg pakcik aku open house pon
dpt RM50 tau tak..!!!!!!

senggal tol....
at least bg lah 30 ker.....
ni tidak 10 hengget jerrrrrr.....!!!!!!!!!!

kerja bagai nak mati....
klu mcm tu baik aku dok umah akutlng family aku angkat alamri lg bgs...
sok tu aku dpt kek aper
secret resipe lg....
nie nk beli GCB pon tak lepas....!!!!!!!

lain kali klu weeding korang @ sedara mara korang aku tak nak tlg lagi dah.....
aku dah serik bai..........

klu aku tlng aper aku dpt?????????????????????????????????????????????????????????????????????????