Wednesday, September 4, 2013

Sekali Lagiiiii

sekali lagi aku dengan rehan dok buat keje giler...kali ini lagi jauh....hehehee...lepas jamuan raya kat polo rehan nak ke GM nak bayar bill..okk lah...

sampai jer kat GM hujan pon mula turun...tapi tak lama kejap je kowt..tapi basah lah jugak motor skuter si rehan nie....


masuk lepas bayar bil..haa kat sini lawak cikit...aku ambik resit bill tu..then rehan masuk dulu dlm GM aku baru jer nak masuk resit bill tu terbang di tiup angin...hahahahaa...memang aku pengang tak kuat...ntah macam maner boleh berterbangan......then aku masuk jer jumpa rehan aku gelak....si rehan nie pon gelak...sebab dy macam tahu tahu jer resit tu terbang....hahhhhaa


okk masuk jer macam biasa kitaorang cuci mata....dan cuci mata telah membawa ke nafsu untuk beli...huhu..nasib baik aku tak terikut nafsu...


sampai kat depan ruang UO tu..ada sales...jadi si rehan nie berkenan form yang portable yang boleh di bawa bawa ke mana saja ...jadi dy beli tok letak kat dlm bilik kadi dy boleh tido kat bawah...tanpa rasa panas...hehehehehhe....



memandang kan kami naik skuter macam maner nak bawak balik...?/?? aku letak form tu kat tengah di antara aku dengan rehan...bijak tak???hahhahaa.....jadi macam muatan panjang lah kan...kalau ak mencelah macam selalu tu memang susah sikit lah....

alhamdulillah selamat sampai rumah.....dengan bawak benda tu semua....

selesai jugak lah event jamuan raya kolej....