Tuesday, September 3, 2013

bila quota tak abis

Okkk memandang kan aku nie selalu sgt guna hot tiket sosial .. di mana kekadang aku menjadikan handphone sebagai wifi didalam bilik ini untuk rehan..share lah sikit kan..jangan lah kedekut sgt...hehehe

Then quato untuk siang 5 hari 500MB..dan malam 2-7 pagi 1GB..

Huuhhh pandai betol maxis nie tak bagi aku tido...

Mesti lah korang nak guna yang lagi banyak kan...hehehehe

So setakat nie 3 hari jer sepanjang aku guna nie mampu aku bertahan...kekadang tak dpt langsung bertahan nak guna.. sebab mata dah ngantok...huhuhu...

Mungkin lps nie akan beli yang 500MB untik 15 hari kowt..akan bukak kejap kejap jer lah..tak blh bukak mcm sekarang nie...

Okkk sepanjang aku pki hot tiket nie...ookk lah not bad...jimat dari pki 100mb rm2 tu...hehehehhe...

Okkk kepada semua yang kerap berinternet tu mungkin ini dapat menjimatkan anda...cubalah...

Published with Blogger-droid v2.0.10