Friday, September 6, 2013

Power Bank

okk hari tu dalam group wechat dengan member member..ada sorang member nie cakap lah ada power bank 30000mAh RM 80...

so aku berminat dengn power bank tersebut....jadi aku beli lah dengan dy...memandangkan dia pon nak memberli jadi apa salah nya sekali...hehehheehe...than...aku pada mula nyer memilih warna hitam...entah macam maner member tu call balik kata hitam dah habis stock dan warna ini  lah yang aku pilih....


memandangkan aku sekarang memakai smartphone dan risau sekiranya travel ke mana mana dan bateri pon dah tak ada tenaga (abis bateri) dah risau maner nak charge balik...jadi dengan ada nyer power bank nie aku tak perlu risau....boleh travel dengan senang hati dan boleh charge macam macam benda electronic....




tu usb travel yang di beri....boleh charge nokia samsung tab dan sebagai nyer....memang flexibility lah tok travel boleh.... 




okk LED yang berwarna biru tu menunjukkan kuasa yang power bank nie ada...

masa nie aku tengah charge...



okk ada 2USB output....makna boleh charge 2 sekali gus...kalau power masih banyak lah kan dan keadaan yang betol betol terdesak...

okk aku charge guna charger samsung aku tu...




mempunyai lampu LED.....di tengah tengah diantara 2USB tu...


okkk...masa yang nak di ambil tok charge penoh powerbank nie...8-10 jam....tu tok penoh...berapa hari boleh tahan?? tertaluk kepada kegunaan harian...hehehehe


okkk awal tahun nie hari tu aku ada membeli powerbank tok akak aku....tapi power dy kecik lah.....tak sebesar aku...dan warna mengikut kegemaran dia..purple...


tu akak aku punyer....bila ada nyer aku nyer nie kemungkinan besar bila travel dengan family dy tak pandang kowt dy punyer powerbank nie...huhuhuh....


okkk nanti aper aper pasal powerbank aku akan update lain kali okk....kepada yang memakai smartphone dan mencari powerbank cari lah sebelum smratphone anda terpadam atau kehabisan bateri....hehehe