Wednesday, May 30, 2012

tasik kenyir

okk ari tu 25/5aku abis peksa kat ipoh..
26/5 cousin aku kawin merangkap anak buah ayah aku..
ikot kan aku tak nk pergi
tp ayah sanggup nake ipoh ambik aku..
so ikot jer lah...

pas kenduri tu..
27/5 gerak nk g kenyir dah..
cuma family aku jer..
yang lain semua tak nk..huhuhu...

kenyir memang cantik..walau pon hanya buatan tp nmpk mcm original..
nmpk semulajadi btol lah...










memang cantik giler tasik kenyir nie..
so sesiapa yang tak pernah pergi 
korang kena pergi...memang best..
kat tasik kenyir tu ada taman herba n tasik sauk..







tengah masak air tongkat ali







sejok giler kowt air terjun dy...
batu batu dy kebanyakan licin..
so kena be carefull..

okk tu lah cuti tok thn nie...
hujung thn nie tak tahu lagi nk g maner..
so tunggu update jer lah..