Sunday, May 13, 2012

kerinduan

seriesly aku rindu giler kat kawan kawan aku
tak kesah arr masa kau sekolah ker atau masa aku kat PTPL..

aku harap balik dapat kumpul reramai n buat blk perangai gila gila korang..
aku tk nk masa kita jumpa reramai t perangai korang semua dah berubah..

aku rindu kan balik perangai aku yg dulu..
sebelum aku masuk KPTM nie pon aku still bawak perangai aku tu..
tp bila aku msk KPTM entah mcm maner aku tinggal kan perangai aku tu..
dan aku berubah 100 % ..

antara memory terindah di zaman sekolah..

keriangan bersama..

nilah kami...



sekolah ku 5 tahun

cikgu n kami


tu masa zaman aku sekolah...
nie masa zaman aku kat PTPL ..
kat PTPL tak lama.. 3 bulan jer...
short cose...



suap menyuap

Azie, Irin Fina Mizah n aku

korea boy

with pn.ctmas




seriesly rindu korang semua..
sekolah=qhami nic tqah ayiidd
PTPL=irin azie mizah qilah ain azizah..

bila lah aku dpt jumpa korang semua..