Wednesday, May 30, 2012

nama baru

okk..ari tu rabu 23/5 dlm tengah aku dok kemas kemas umah sewa
aku dok ckp ngan member aku nie...
ntah mcm mana blh tersasul
nk sebut sebab ke cebab..

dah jd bahan...

so memang dyrang berdua nie dok panggil aku cebab..


ni dyrang dok bahan aku kat fb...
huhuhu
sabar jerlah...

tp dlm bnyk bnyk member memang aku salute abis kat Nurul Nashithoh
ntah lah..
masa nk dok angkat barang petang rabu tu..
aku pki seluar pendek paras lutut..
bila dy nanyer aku aku pki mcm tu jer ker..
bila aku ckp ye..
dy mcm tak heran..
tp member aku yg lain sibuk dok nanyer..
"ko mcm tu jer ker?"
padahal tak ada lah pelik sgt aku rasa...
biasa jer lah..tp mungkin dyrang tak pernah nmpk mcm mane aku kat semban kowt...
hehehehehhe
maklum lah kat sana baik sgt...
aper aper hal pki track...
hehehheeh