Friday, March 30, 2012

kebosanan

series aku sendiri tak tahu knaper mlm td aku bosan thp gaban..
masa member aku baby blk aku ok lagi..
tp bila kak youn blk aku rasa bapak giler bosan...
series....

smpai mlm td aku tdo kol 4 pg lah...dok berborak ngan si myra mail..
ha ha ha ha ha.
sorry ekk myra bkn sengaja nk menyusahkan ko..
tp nk wat mcm maner aku memang tak blh nk tdo..
okk pas myra mail tdo..
baru aku tdo...

dan sesuatu yg mengejut kan..
pagi td aku ader klz pagi..akaun
si myra mail fyra n rehan pon ader gak klz..
jd sesama lah kita bgn lmbt..
dkt pkol 7 baru kitarang bgn
bkn baru bgn..TETAPI baru tersedar...
hu hu hu hu hu
dahsyat kot..

memang pg td mengelabah kejap lah
n decided nk ker tidak pergi klz..
ha ha ha ha ha
nsb baek ader bas....
he he he he he

klu ikot kan hati MEMANG NK BLK
klu ikot kan iman NAK MSK KLZ
abih mcm maner..????
ho ho ho ho ho...

okk done tok ari nie t aku update lg bila dah smpai semban...
bye bye bye..ipoh...rapat setia...asrama KPTM...
ha ha ha ha ha ha