Sunday, March 25, 2012

coconut shakes...

okk..tengah dok panas panas nie sedap kot layan coconut shakes...
memang rindu giler arrr aku kat benda nie semua..
nie yg buat aku nk blk semban n buaat nie...

mommmm n daaaddd
nakkk balikkk nak buat coconut shakess...
huahuahuahua

kenaper aku nk coconut shakes..
klu korang tahu mesti korang terliur gak..
'dengan ader nyer ais...di balande ngan air kelapa di campur dengan aiskrim vanilla wall's di tambah dengan air gula n isi kelapa..
make sure isi kelapa tu tak hancur...
klu tak korang tak kan dapat rasa isi kelapa yg telah di balande...
bila dah siap tu korang letak pulak dalm 2-3 cup aiskrim vanilla lagi... then korang pon sedut...
perrggghhhhhhh'

confrim korang nak lagi pastu...
hehehehehe....
klu korang takkan makna nyer korang tak adr tekak dah..
hahahahahahha.....

okk tu jerlah...aku post lagi...
aku sebenar nyer bosan nie...