Friday, January 23, 2015

harga makanan di fast food naik

semalam aku rasa semua store kot KFC kot naik harga....dengan kemunculan baru golden egg tu bersempena CNY...dan harga baru untuk semua set dan harga ala carte di KFC...



alah standard lah kalau sesiapa beli snack plate harga takkan lari dari 11.++ tapi semalam aku dapati 12.30 di store aku... aku tak tahu lah store tempat lain macam mana....dan dan yang paling mengejutkan aku pelanggan yang di hormati akan di kenakan charge sebanyak 0.80 sekiranya tak nak air batu di dalam minuman pelanggan...tu yang aku macam perrghhh biar betul...






pening jugak lah semalam dengan harga baru semua bagai..makanan baru set baru semua baru...



aku pon pelik dengan harga baru ni....apa pon


#malaysiamasihaman #GST1April #rakyatdidahulukan #apapontakboleh #teruskanmakangaji


huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu