Wednesday, November 27, 2013

tingkatkan mutu perkhidmatan..

Okk 2 kali aku ke pejabat imigresen untuk selesaikan masalah pasport...

Nak Renew jer pon...Masuk nie dah 4 kali pergi...pertama pergi di utc ipoh... sampai sampai memang orang ramai...no pon habis...Then 2 kali pergi di meru...peerrggghhhhhhh kat sini lagi macam aku tak berapa nak puas hati ..dah dapat buat...on the sport dy suruh aku tukar IC...memang IC aku dah lama maklum lah umur 12 tahun punyer gambar..alasan muka dah berubah..so kena lah tukar kat Ipoh tu jugak...dah buat semua dan dan tu sistem down!!!! Arrggghhhhh. ...so esok tu Jumaat...ingat dyrang tak ada rehat...sebab tak tulis pon rehat bila semua..so sampai sampai tutup...Pergghh menyiram dah darah...

Bali ke seremban ingat nak setel hari ini...rupa nye...belum pukul 10 pagi no dah habis...dan setiap hari ada had bagi pengeluaran no giliran..

Aper nie...tahu tak rakyat Malaysia nie dah kaya dan boleh katakan tiap tiap hujung tahun ada tu pergi oversea...dan korang yang berada di jabatan tersebut mesti tahu benda nie semua...Seriesly orang tadi memang ramai...aku tak kesah nak bagi keutamaan tu semua...tapi aper salah nya proceed kan yang maner nak Renew jer...dengan aku aku sekali tak dapat no..padan muka aku...

Okk peringatan lah pada yang nak buat pasport tu..kalau boleh pergi pagi pergi lah pagi..lagi best korang masuk sekali dengan pegawai tu masuk...wakakaka....dan gambar kat IC tu agak agak dah berubah muka tu pergi lah buat baru...sebab kalau Ko pergi imigresen Ko akan dengar "nie muka dah lain pergi jpn kat bawah nie buat IC..dalam 2 jam dapat lah.."sakit hati tak dengar..padahal masa tu Ko nak cepat dah bertambah keje..Haiishh..

Published with Blogger-droid v2.0.10