Sunday, November 17, 2013

nampak sangat stress

'nic aku tahu nic ko stress dengan paper STPM ko...aper pon buat yang terbaik nic'

okk ni tadi aku sekarang memang dah jarang layan twitter...tu sebab aper aper hal kawan kawan aku akan hantar di whatsapps...memandang kan wechat asal ada jer....hehehe..series kalau ada orang hantar mesej kat wechat huurmm alamt nyer bila aku teragak nak buka jer lah baru balas...


di whatsapps memang aku akan balas tetapi tengok jugak lah kalau ada line internet wifi or so on baru dapat membalas nyer di whatsapps..jadi tadi si nic nie dah buat mention hehehe di atas kami bertiga...okk kitaorang memang dari zaman sekolah nyer perkenalan sehingga sekarang..lama kan...hehehe..memandangkan nic qhamie n yun tak active sangat di whatsapps aku sangat memamhami diaorang tak perlah aku mengalah semua nyer di twitter ini..





nic...ajak kami bertiga temankan dia realse tension...okkk nic noted....tapi aku 7-14 december tak ada kat seremban...jadi diaorang memenuhi permintaan aku jadi hangout dengan diaorang nie semua sama ada pada 4 or 5 december...okk cantik gak tarikh tu...


so nanti aku akan update aper aktiviti kami sepanjang kami hangout....

ps nic do the best okk...lepas nie kita keluar sesama....seiresly rindu giler nak kelaur ngan korang memandang kan cuti semua tak sama..pffttt....bosan life macam nie...cuti bukan boleh jumpa kawan kawan zaman sekolah...huhuhu...