Monday, July 2, 2012

semester 3

okk ari ni officially nyer aku dah masuk sem 3..
aku takrasa aper apr pon sama jer perasaan aku..
dari aku masuk sem 1 smpai skrng...

klu masa sem 1 aku klz DMM 0104
klz sem 2 DMM 0204
klz sem 3 DMM 0302 tpi akan mintak tukar ker DMM 0304
bnyk sebab pertukaran nie...
bukan suka suka...

td aku g kolej ngan penoh rasa biasa
felling nothing...

then tunggu jap nk jumpa Timbalam Pengarah Akedemik TPA
tok permohanan pertukaran klz..
tunggu punyer tunggu
last last balik dengan penoh kehampaan..
TPA tak ada...
esok jer lah pergi menghadap...

so td memula ingat nk parade..
bila member aku nengok satu group dah pergi naek teksi boleh pulak cancel..
n balik rumah mcm biasa...
klu mcm tu baik tak payah deal...
sebelum tu bkn main lagi nk jugak pegi parade...

untuk merawat kedukaan aku..
tu yg aku duduk lepak sahul tok update aku nyer blog yang dah bersawang nie...

tok orng yg bakal call aku ari nie..sorry not in mood nk angkat call...
huhuhuhuhu