Thursday, February 23, 2012

mid term examination..

okk aku memang dah jarang dah nk update blog nie semua..sebab buzy gilr kot..ngan assigment kuiz dn benda merepek repek lagi..so memang dah lama giler dah tak update..

okk awal bln 3 aku dah start ngan mid term exam dan selpas itu mungkin bertambah sibukk..klu seblm mid term hanya 2 kali aku blk SEBELUM MID TERM nie selepas mid term tak tahu lah baper kali nk blk... aku ingat nk blk minggu nie 24/2 rupe nyer mungkin tak jadi...sebab aku rasa mcm malas giler nk blk...huhuhu

okk tu pasal aku yg sibuk mengalah kan PM..semalam aku bukak fb aku baca status kawan aku..nie memang jeles giler arr..
nie dy..

tu dy..saper tak jeles beb..dpt jumpa cikgu masa sekolah..lagi best klu dapat jumpa member sekolah dan buat perangai gegiler masa sekolah tu..lagi lah ko rasa memang ko berada dlm sekolah balik dan rasa tak bosan...heheheheeee....

okk tu pasl kawan aku masa sekolah..blm lagi aku cerita kawan aku kat ipoh nie hah..maklum lah jumpa orng yg tak pernah ko jumpa..klu setakat semban jer korasa mcm dah bosan..nie smpai ntah maner maner negeri pulak tu...jd aku rasa mcm sengal..ader yg buat benda tu semua mcm memain padahal kau ngah series...
okk fine...aku tak kenal ko lagi...