Monday, February 13, 2012

kahwin

okk baru baru nie 10/2 cousin aku kahwin..
so daripada ina "SELAMAT PENGGANTIN BARU YE KAK NORA"

aku dari ipoh terus g KL sentral...then ambik train g Mid Valley
jumpa my sis kat saner n lepak jap dalam bilik dy...
dlm pkl 5.05 ptg aku n akak aku pon trn g parking..
then my sis terus bawak aku g umah pak long..

smpai umah pak long dlm pkl 7 mcm tu then jumpa mak long n pak long jap..baru gerak g homestay yg pak long dah sewa kan tok kitarang..

okk..family aku terpasa bawak 2 buah kereta:
kete yg pertama mak ayah n adik aku..dari seremban..dlm masa yg sama bpk aku angkut sdara mara dy sekali..
kete kedua aku n akak aku..dari KL..

smpai kat umah sewa tu lepak jap..mandi n pas isyak baru gerak g umah pak long ...

first time kitarang n family adik beradik ayah aku nengok bakal laki cousin kitarang..


tu lah dy laki cousin aku...
perrgghh berkopiah kot...
dahsyat arr...

termasuk lah jugak member member dy pon sama..
pki kopiah....
tp wedding kali nie aku n akak tak ambik pon gambr bersungguh sungguh..sebab dah kecewa masa nikah...t..berebut rebut ngan member laki cousin aku nie..
huhuhu

okk..ari tu cuma nikah n wedding sebelah aku jer...
tok sebelah lelaki t aku update sebab
sebalah lelaki pada bln 6 nanti..
so tungguu ekk aku update....