Monday, July 25, 2011

RINDU.........................................................

aku rindu kat family...
aku rindu kat rumah...
aku rindu kat semua orang kat semban
aku rindu kat member lama SMKTTJ,PTPL....
aku rindu kat situasi sekolah..n ptpl...
aku rindu kat cecikgu aku dulu....
aku rindu kat my first lecture..PN.SITI MASLINDA SAHARUDDIN...
aku rindu kat bandar seremban...
aku rindu kat semua ahli keluarga ku
aku rindu kat pak long pak itam dan semua ahli keluarga ku
aku rindu kat wan...
aku rindu kat FAZRIEEEEE....
aku rindu kat semua orang yg aku sayangi....

kpd FAZRIE....
yana tau yana jauh dari abg..
yana rasa yana blh jaga diri yana...
kepada abg yana mohon restu mu.
yana mohon kerjasama mu..
yana mohon supaya abg tidak kuat cemburu..
wat makluman abg..
yang tetap kan status yana sebangai 'in a open realitionshirp'
yana harap abg tidak cemburu buta..
yana harap sgt kerjasama dari abg...

I MISS U A LOOOTTTTT..
I HOPE WE CAN GET SEE ANOTHER TIME N DAY...
DON'T BE SAD HONEY....