Tuesday, July 5, 2011

Kereta Baru.....

ok korang masih ingat kan entrie aku yg Phuket Hat yai Thailand tu..
ader sebut tentang kereta baru kan...
ok nie nk cerita tentang kereta baru....

pak long beli kereta peradua Alza...
sebab......
mengelak kan diri kena bayar kereta vios(walaupon paklong tak pki)
permintaan mak long suruh bayar tetapi skrng nie anak dy yg tlng jahanam kan...
jadi tu yg pak long beli Alza...
tak payah pak long bayar kereta vios tu....


okk tu tentang alza...
bila blk dari m'sia pas g holiday...
ari sabtu 11/6 akak bawak balik kereta kia Forte...
kitarang ingat keter balak dy jadi kitarang just mentioned "keter kawan"
ayah tak caya sebab keter tu baru beberapa hari jer keluar....
ari isnin aku dan adik aku g geledeh keter tu nk tahu saper punyer keter nie...
ader buku tentang keter akak aku sain...
ader garent dari jpj just photostat atas nama akak aku..
so terbukti lah tu keter akak aku...

kebanyakan story akak aku tak cerita ngan mak dan ayah aku..
jadi aku dan adik aku menyibuk kan diri nak tahu lebih lanjut tentang keter baru dy nie...

p/s:sekiranya anda mahu membeli kereta sila berbincang ngan keluarga anda dahulu...tkt nanti padamasa akan datang menyesal seumur hidup.....