Thursday, August 7, 2014

macroons senget sebelah

fenomena macroons nie aku tengok makin mendapat sambutan apabila dr fazley membuat dan menjual macroons dibawah jenamanya sendiri.... mendapat sambutan yang menggalakkan dari dari peminat mahu pon rakyat malaysia sendiri...


macroons merupakan makanan di perancis yang mewah...dan sekarang semua boleh memiliki sebiji macroons...


hari tu akak aku sibuk kata nak buat macroons..so kami pon try tanya pakcik google..jumpa kat blog masam manis....okk kami ambil resipi kat blog masam manis nie...hehehe pinjam resipi ekk kak ita...


okk kami pon buat lah ikot lah apa yang kak ita nie tulis kat blog dia...sambil dok sukat bahan tengok handphone...resipi mudah tapi cara nak membuat tu yang akan menentukan sama macroons korang jadi ke tidak...


macroons yang aku buat...aku tengok jer aku boleh kata tak jadi.. sebab apa macroons aku senget sebelah...


see nampak kan macroons aku tak naik kedua dua belah...kelakar pulak tengok macroons nie...


benda nie still boleh makan lagi...cuma tu lah bentuk tak berapa nak lawa...tapi tak per lah cubaan pertama...nanti buat lagi...tengok pulak apa hasil nyer...adakah lagi teruk atau dah menjadi...


nie hasil bila letak coklat..alah coklat nutella jer..