Tuesday, February 9, 2010

hari yang mengecewa kan dan hari yg paling siut jerr

pagi hari isnin
mak aku wat lawak
ngan keter yg abis minyak
dan terpaksa meminta bantuan
dari anak jiran nasib baik
anak jiran ada
huh........selamat......

pergi sekolah dengan kelewatan
tp tak lah lewat sangat
tp lambat lah jugak
berbanding biasa
huhuhuhuhu.......

ari selesa pergi sekoalh mcm biasa
dan blk awal sebab tak ada kls tambahan
patot nyer ader
kelas tambajan tuk sejarah
tp terpaksa di batal kan sebab cikgu ada hal.....
okk lah tu blk mcm biasa

blk td pon mcm biasa gak
jiran aku ambik.....

smpai depan pintu umah
blh teringat kunci umah terlupa nak bawak
suah nyer aku menjadi minag guard
terpaksa aku menati mak aku blk
huhuhuhuhuhu

esok sekolah mcm biasa
koko kelab
hhuhuhuhu
selamat aku........

p/s:kepada yg ader kunci umah bawak lah selalu
tkt ader yg menjadi minah guard lak nanti........
huhuhuhu